2013. november 19., kedd

A nagy találkozás - Atilla




"Teltek múltak a napok, amikor is egy lehetőség kínálkozott előttem: vállalkozóvá válni némi állami támogatással
...Ezen a csípős téli reggelen is időben érkeztem, ahogy általában szoktam és az épület kapujában mindjárt egy ismerősbe botlottam. Felsétáltunk az emeletre, ahova az előadást meghirdették, közben a szemem sarkából észrevettem egy fiatal nőt, aki mögöttünk lépkedett fel a lépcsőn, mint később kiderült ugyanoda, mint mi. Teljesen átlagos jelenségnek tűnt, szolidan öltözve, szimpatikus kisugárzással. A farmernadrágban és pulóverben lévő karcsú, középmagas, visszafogott nő láthatóan fiatalabb volt nálam, amennyire meg tudtam ítélni....
  ... Egyszer csak éreztem, hogy a szék karfájára tett kezem hozzáért a fiatal nőéhez. Nagyon finom érintés volt ez, talán nem is érzi gondoltam , annyira érdekli az előadás. Mivel nem húzta el a kezét, játszani kezdtem vele. Kissé erősebben nyomtam hozzá a könyökömet az övéhez, mintegy véletlenül, kíváncsian várva, hogy mi lesz a hatás. Most sem húzta el, de tudtam, hogy ezt már biztosan kellett, hogy érezze.  ..." Atilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése