2013. december 16., hétfő

Megosztom veled az életem


"A telefonhívás gyorsan jött, Zoltán nem bírta tovább a vesztes helyzetben, kitette Edinát a közös lakásukból. A kulcsait pedig „elkérte” tőle. Talán ettől várta volna hogy visszakényszerül mellé, sarokba szorulva? Nem tudom. Mindenesetre másodszor lökte öntudatlanul a karjaimba a kedvesemet, aminek szívből örültem.

Nem tudom, hogy e nélkül a lépés nélkül hogyan alakult volna az életünk, de a hirtelen jött új helyzetben váratlan lehetőséget kaptam, hogy bebizonyítsam Edinának, a bajban is mellette vagyok, számíthat rám.
Ekkor azt hiszem, végleg eldőlt a dolog: Edina az én párom lett. Mit sem változtatott ezen már az ezt követő egy-két hét habozás és a férj büntető akciója utáni jóvátételi lépések.
Végül taxival érkezett hozzám Csepelre az éjszaka kellős közepén kirakott feleség, aki onnantól már csak névleg volt egy ideig az." - Atilla


"Amikor hazaértem, Zoltán elkérte a kulcsomat, a bankkártyámat, adott némi pénzt és egy táskányi cuccal kirakott a lakásból. Tulajdonképpen – ahogyan ő emlékszik vissza – megkért, hogy menjek el. Erősítésként ott állt mellette az öccse is, aki jókora darab ember, és a múltkori telefonbeszélgetésünk után meg sem kellett szólalnia, a jelenléte épp elég rábeszélés volt, hogy ne ellenkezzek.

Majdnem éjfél volt, se busz, se HÉV, se barátnők. Beus az előszobában, a kabátjában hagyta a telefonját, míg ő a tetőtérben aludt, így hiába hívtam. Kati elutazott, nem volt a városban. A taxisoktól kérdeztem meg, hol lehet ilyenkor megszállni. Két helyet mondtak, az egyik tele volt, a másikat pedig egyszerűen nem találtam meg. Táskával a kezemben bolyongtam a városban. Atilla többször is hívott, hogy sikerült-e már helyet találnom éjszakára. Felajánlotta, hogy menjek taxival hozzá, fizeti az utat. Nem akartam belemenni, mert munkanélküliként neki sem volt kidobni való pénze. Végül tényleg nem maradt más választásom.
A taxis kedves volt, az autóban jól esett a meleg és az emberi szó. Atilla a kapuban várt, odabenn pedig már ki volt készítve a bor a fogadásomra. Nem nagyon szoktam inni, de ez az pohár bor akkor életet mentett. Arra az együttlétre, míg élek, emlékezni fogok. A gyengédség, ahogy végig fogta a kezemet, az a szeretet és törődés nagyon jól esett a lelkemnek. " - Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése