2013. november 22., péntek

A nagy találkozás - Edina

"Amikor a srác szembefordult, megállapítottam, hogy jó pasi, (a fenekét már a lépcsőházban volt szerencsém megcsodálni) a következő gondolatom pedig az volt – lásd Hozé féle történet –, hogy elegem van a jó pasikból. Fel sem vetődött bennem, hogy akarhatnék tőle valamit.

 Berendeztük a termet, én leültem az egyik oldalon, az idősebb nő leült velem szemben, a szimpatikus fiatalember pedig mellém telepedett. Közben elkezdtek szivárogni az emberek, a jobb oldalamra leült egy lány, akivel nagyon jókat beszélgettünk.
 A fiatalember másik oldalán egy rámenős csaj ült, aki láthatóan nyomult rá. Arra gondoltam, hogy figyelni fogom, hogy mit csinál a nő, és ha bejön neki, akkor majd alkalomadtán én is kipróbálom a módszert. Hát nem így alakult.
Az előadás alatt egyszer csak összeért a könyökünk. Kicsit meglepődtem, bár végül is elég sűrűn ültünk. Mindenesetre úgy döntöttem, nem húzom el. Figyeltem, na most mi lesz? Semmi. Nem húzta el ő sem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése