2013. november 18., hétfő

Teremtő gondolat - Rendelés leadva



 "Tisztán emlékszem az érzésre, ahogy a lelkem akkor felkiáltott: Édes Istenem, ilyen pasit kérek, csak fiatalabb kiadásban!
Egy országúti kerékpáros teljesítménytúrán történt, 2004 szeptemberében egy napfényes szombat délelőttön." Edina

"    Elegem volt a fájdalomból, bosszúságból, sértődésekből, a hazugságokból és agresszivitásból, a bizalmatlanságból és a hálátlanságból.   ... 
    Végre tisztán kirajzolódott előttem egy olyan nő tulajdonságainak összessége, akire vágytam. Akiben él a szeretet, megbízható, őszinte, hálás, megértő, igazi társ, szellemi, lelki és testi szinten egyaránt. Minden reménykedésemmel próbáltam valóban hinni abban, hogy létezik egy ilyen valaki az elmúlt időszak kudarcai ellenére, akivel végre nem gyengítjük, hanem erősítjük, nem legyőzzük, hanem kiegészítjük majd egymást.  Kerestem a társamat, aki végre egyszerűen csak magáért a szeretet érzésének közös megéléséért akar szeretni, aki át tudja adni magát mindenféle feltétel és hozzátapasztott cél nélkül egy ölelésnek, egy csóknak. Egy másik embert, aki hasonló értékrend szerint él, mint én, aki egy személyben szerető, barát, munkatárs és szellemi partner.
  " Atilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése