2014. január 8., szerda

Egyedül

"A hétköznapjaim rettenetesek voltak. A munkahelyen még egész jól tudtam tartani magam, mert volt, ami lefoglalja az agyamat, de a délutánok, az esték, főleg amikor nem voltak nálam a gyerekek, egyszerűen elviselhetetlenek voltak. Próbáltam aludni, volt, hogy már hétkor lefeküdtem. Ennek eredményeképp hajnalban felébredtem, és mintha mi sem történt volna, jött a fájdalom.

A szabad hétvégéimen túrázni jártam, közte volt az a bizonyos Téli Mátra, amin előző évben együtt voltunk Atillával, és most is úgy terveztük, hogy majd együtt megyünk. Egyedül mentem, kemény volt, de nem a szintemelkedés miatt.
Atilla családja teljesen kiakadt azon, hogy helyettem újra Ágotával van. A húga kétségbeesve mondta, hogy mennyire örült, hogy általam végre egy normális nő van Atilla mellett, és hogy el sem tudja képzelni, mi jöhet ezután. Ágota már olyan szinten megutáltatta magát, hogy senki nem óhajtott vele találkozni, viszont ha együtt van Atillával, akkor ez elkerülhetetlen.
Nem akartam sokáig a padlón maradni ezért bejelentkeztem egy asztrológushoz, aki szerencsére napokon belül fogadott is. Végigbőgtem a nála töltött két órát.
...


Mivel rengeteg szabadidőm keletkezett, és az asztrológus hölgy is szimpatikus volt, ezért gyorsan beiratkoztam a soron következő Tarot-tanfolyamára. Ha már kell az önismeret, akkor nekivágok.
Minden figyelmeztetés ellenére úgy döntöttem, hogy fájdalomcsillapításul gyorsan bepasizok. Feliratkoztam a neten egy társkeresőbe, és egy hét után már leveztem is egy kedves fickóval.
Pepe azonnal jelezte, hogy mivel voltak már melléfogásai a neten, nem híve a hosszas levelezgetéseknek, úgyis a személyes találkozás a döntő. Ebben egyetértettünk, így gyorsan megbeszéltünk egy randevút másnapra.
Este jött Atilla, az apja Suzukijával elhozta a cuccaimat Csepelről. Nagyon vidám voltam, készültem a másnapi randimra. Ültem a mosógép tetején, lóbáltam a lábamat, és úgy beszélgettem Atillával. Megállapította, hogy nagyon klasszul nézek ki. Mondtam, hogy jól is érzem magam. Ő egy kicsit panaszkodott Ágotára, aztán búcsúzáskor utoljára megöleltük egymást. Amikor kibontakoztunk az ölelésből, megjegyezte: „Tőled egy ölelés többet ad, mint Ágóval egy egész szeretkezés”. Erre csak annyit mondtam, hogy „te választottál”. A panaszkodására pedig mit mondhattam volna? – „Döntsd el, hogy az apja vagy-e vagy a szeretője, mert a kettő együtt vérfertőzés. Ágota felnőtt nő, ha vele akarsz lenni, akkor fogadd el, és ne próbáld meg őt nevelni.” - Persze húsz év korkülönbségnél ez nem mindig olyan egyszerű.
Másnap a randi jól sikerült. Megmászattam Pepével is a Gellért-hegyet az első csókért, mint annak idején a volt férjemmel. Hazavitt volna az ágyába is, ha belemegyek. Nem mentem. Aranyos volt, vicces, kedves. Én pedig idétlen voltam a végletekig, jól esett hülyéskedni.
A levelezés folytatódott, a következő találkát is megbeszéltük. Élveztem a laza, vigyorgós leveleket, és azt, hogy valaki nyüzsög körülöttem, és figyel rám.
A második randink előtti este felhívott Atilla, hogy elcuccolt Ágotától. Amikor hívott, már tudtam, hogy mit fog mondani, és igazam lett.
Bámultam az akváriumot, és hallgattam a történetet. Végleg vége. Amint én eltűntem a képből, azonnal elkezdett lekopni a felvett jelmez, és most végérvényesen betelt a pohár. Összesen kb. 3 hétig bírta vele, a közös gyerekről pedig kiderült, hogy mégsem olyan erős megtartó erő.
Ez volt az a pillanat, amikor eldöntöttem, másnap bizony nem sétálni megyek azzal a kedves fiúval, hanem megnézem a bélyeggyűjteményét. Na jó nem bélyeggyűjtemény volt, hanem fényképalbum. Bár még ilyet soha nem csináltam, de a második randin – ami ráadásul a névnapomra esett –, ott feküdtem egy nagyjából vadidegen pasi ágyában. Ahogy Kati barátném mondta valamikor: egyszercsak megtörtént kétszer. Pepe kedves volt, gyengéd, de vadidegen. Nem voltam szerelmes belé, bár tetszett, de az internetes ismerkedés miatt olyan érzésem volt, mintha kimaradt volna egy lépcsőfok: az, amikor az ember teljesen spontán azt érzi, hogy szívesen találkozna újra a másikkal. Ebben a helyzetben valahogy túl direktek voltak a randik.
 Mindenesetre én megtettem mindent azért, hogy Atilla ne szivároghasson vissza az életembe. Ha ekkora hülye volt, hát viselje is a következményeit."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése