2022. július 18., hétfő

Gyógyító illatok - 7. Örömünnep

 

  

2000-ben az ETI-nél letett fitoterapeuta képzettségem részeként és a Hippokratész Természetgyógyász Szabadegyetem (azóta TEGYE) elvégzése során is tanultam illóolajterápiát.

Akkoriban az egyes gyógyszertárakban beszerezhető, „gyógyszerészeti tisztaságú” illóolajok voltak azok, amelyeket gyógyászati célra alkalmasnak és érdemesnek tartott a természetgyógyász szakma – nem csak külsőleg, de akár belső fogyasztásra is.

Szűk másfél évtized elteltével azonban már Magyarországon is megjelent az a cég, amely az illóolajok lehető legtisztább és legtermészetesebb módon való kinyerésére és felhasználására alapozta a létezését, a dōTERRA nevű vállalat, amelynek „termékeivel” egy kedves barátnőm ismertetett meg néhány éve.

Először szagolva meg a dōTERRA olajait úgy éreztem, hogy ezek szinte éteri tisztaságú, angyali illatok – teljesen magukkal ragadtak és elvarázsoltak.

Eleinte ugyan óvatosan kezdtem az ismerkedést, csak egy-egy alapvető illóolajat vagy speciális keveréket kértem és kezdtem el használni, azonban az egymást követő pozitív személyes tapasztalataim - saját élményből és a közvetlen környezetemből származók is - maximálisan meggyőztek arról az elmúlt évek alatt, hogy ezek az olajok nem csak illatukban, de hatásukban is varázslatosak.

Ezt a pozitív élményt szeretném most átadni Nektek is egy szagolgatós – és bátrabbak számára akár kóstolgatós – beszélgetés során, akikkel találkozhatok az idei, Hetedik Örömünnep NEMfesztiválon!

 

Szeretettel,

Pető Annamária

természetgyógyász, fitoterapeuta

Bach-virág tanácsadó

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése