2013. december 14., szombat

Kiborul a bili



"December 13. hétfő. Főnökasszonyom azonnal kiszúrta, hogy baj van. Sikerült megúsznom, hogy elbőgjem magam, így a férfikollégák semmit sem vettek észre. Hála Istennek, hogy a fiúkat ilyennek teremtette, és hogy nem nők között dolgozom! Elég sűrűn látogattam a toalettet, szerencsére nem kellett senkivel egyeztetnem aznap, így elrotyoghattam a saját levemben.

...
 
Amikor este hazaért Zoltán, megmondtam neki, hogy itt a vége, én nem folytatom vele tovább. Próbált zsarolni a gyerekekkel, de ezt akkor még nem vettem komolyan. Úgy gondoltam, hogy természetesen a gyerekek jönnek velem, és majd szépen elrendeződik minden, ahogy ilyenkor szokott. A döntésem azonnal visszaigazolást kapott: amikor a férjem kiment egy percre, PONT AKKOR jött Atillától az üzenet: „gondolatban Veled vagyok”.
Legbelül tudtam, hogy megtaláltam a FÉRFIT, és mindegy, hogy mi lesz, a sors adott nekem most egy esélyt, és én élek ezzel a lehetőséggel.
A döntés, amit egész nap tologattam, olyan egyértelművé és tisztává vált, hogy nem volt bennem kétely többé, hogy mit kell tennem." - Edina
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése